השינוי של קרן - עיצוב מיקרובליידינג

המרדף אחרי הגבות המושלמות הוא מסע שאולי לא תמיד מסתיים בהצלחה. קרן, שהתמודדה שנים רבות עם הפגיעה בגבותיה כתוצאה ממריטה יומית, חויה את יתרונות המיקרובליידינג כפתרון מהפכני למצב שלה.

פגשתי את לירון כהן מומחית בעל שם עולמי ונציגה של אקדמיית ביוטי אנג’לס בישראל.

לירון עיצבה לי מחדש את הגבות בשיטת המיקרובליידינג – טכנולוגיה המאפשרת הדמיית שיער באמצעות שימוש בעט ידנית, בתהליך מוחדר פיגמנט המדמה את שיער הגבה.

השערות מצוירות בכיוון צמיחת השערות הטבעיות, מה שיוצר להן מראה טבעי.

התהליך של ציור הגבות הוא תהליך מקצועי ואמנותי. בשלב הראשון של התהליך, לירון ציירה בעדינות עם עיפרון את הצורה הרצויה של הגבה, כולל אורך וגובה מדויקים. השלב הזה דורש דיוק והתמקצעות כדי ליצור את המסגרת המושלמת לפי מבנה הפנים של כל לקוחה.

בסיומו של שלב זה, נבחר הפיגמנט המתאים לצבע השיער. הבחירה גוון הפיגמנט חשוב להבטיח שהגבות ייראו טבעיות ומשולבות בצורה מושלמת עם הצבע הטבעי של הלקוחה.

הטיפול ארך בזמנו כשלוש שעות עם הפסקות קצרות. בסיומו, הגבות נראו עבות וכהות מאוד, אך כבר למחרת הצבע נרגע ובתום שבוע הגבה כבר נראתה כביום היוולדי. תהליך ההחלמה כלל מריחת הגבות בווזלין מיוחד למשך שבעה ימים והימנעות משטיפת הפנים בסבון בתקופה זו.

לטיפול השני, שהיה אמור להיערך אחרי חודש, כבר לא הגעתי – הגבות נראו מלאות ויפות והרגשתי שאין צורך, ולמעשה גם אחרי שנה, כשהייתי אמורה לחזור אל לירון ולחדש את התהליך, שוב הרגשתי שאין סיבה. הטיפול שיקם לי את הגבות ובמשך השנתיים שחלפו מאז הטיפול הראשון, שיערות הגבה שלי צמחו באופן טבעי ומילאו את החורים שנוצרו במהלך השנים.

“אני בהחלט ממליצה בחום על לירון. היא מומחית בתחומה והטיפול שלה הוא לא רק מושלם, אלא גם נוח מאוד והיתרון הגדול הוא שאין צורך לסדר את הגבות כל בוקר. לירון היא בהחלט הבחירה הנכונה!”

Open chat
ברוך הבא לתמיכה המקוונת שלנו.
תרגישי חופשי לשאול כל שאלה - אנחנו כאן בשבילך!