מיקרובליידינג - למי זה מתאים?

כל אישה רוצה לקום בבוקר ולהיראות כמו שצריך, מבלי שהיא תצטרך להתעסק עם איפור. החשיבות של הגבות היא חשיבות קריטית, מדובר על אחד מהאלמנטים הקריטיים ביותר שאותם אף אחד לא יוכל לפספס. במאמר הבא אנו נסביר לך בדיוק מה זה מיקרובליידינג, וכמובן עבור מי האפשרות הזאת מיועדת. כך שתוכלי להוציא ממנה את התועלת הגבוהה ביותר.
כמובן שלא מדובר על טיפול זול, בכל זאת מדובר על טיפול שמביא איתו לא מעט התעסקות. אך קחי בחשבון כי טיפול מיקרובליידינג יחסוך ממך את הצורך להתעסק עם הגבות בכל בוקר. לרוב מדובר על הוצאה דיי גבוהה . כאשר המחיר משתנה בהתאם למצב של הגבות, ובהתאם לדרישות של הלקוחה שגם הן יכולות לשנות את העלות של הטיפול כולו.
מיקרובליידינג היא טכניקה היפר-ריאליסטית של ציור גבות באופן ידני והוא אחד מטיפולי היופי הפופולריים ביותר כיום בארץ ובעולם.
התאמה נכונה של צבע וצורת הגבה למיקום שלהן על הפנים, יעניקו אופי חיובי ומראה מושלם של גבות טבעיות.
לקוחות המשתמשים בטכניקת המיקרובליידינג של לירון כהן לעולם לא צריכים לחשוש שהאיפור שלהם יעלם במהלך שיגרת היום יום.
טיפול מיקרובליידינג  יכול להחזיק  בין שנה לשנה וחצי וצריך לחזור לאחר תקופה זו לטיפול נוסף בשביל לשמר את התוצאה לאורך זמן.
טיפול מיקרובליידינג  יכול להתאים לכולם,   כן כן בדיוק כך גם לעור שומני.

נכון שלעור שומני זה יכול להחזיק פחות זמן כשטיפול לעור רגיל מחזיק בין שנה לשנה וחצי אז בעור שומני הטיפול יכול להחזיק עד 10 חודשים. אבל יש הרבה סיבות משתנות הקשורות גם לאורח חיים של הלקוחה ( ים, שמש, בריכה פעילות ספורטיבית יום יומית ) כל האלו הם גם סיבות שהטיפול בלי קשר לסוג העור יכול להחזיק פחות זמן.

לסיכום אני רוצה להגיד לכם שמיקרובליידינג זו אומנות ואני שמחה ונרגשת כל יום מחדש שאני מצליחה לשים חיוך על פניהם של לקוחותי  כבר מעל 10 שנים במקצוע המהמם הזה שניקרא מיקרובליידינג.

Open chat
ברוך הבא לתמיכה המקוונת שלנו.
תרגישי חופשי לשאול כל שאלה - אנחנו כאן בשבילך!